13 Februari 2011

maafkan saya....


Kata orangg, bile seseorg tu ade depan mate kite, kite x pernah nak menghargainya tetapi, bile org tu sudah x ada di sisi kite laig atau sudah dimiliki, barulah kite terasa akan kehilangnya.. btol kan?


Mase tu baru lah kite akan terpikir, kenapa dulu aku x jage dia btol2? Knp aku biarkan dia keseorangan menghadapi segala masalah? Kenapa aku xde ketika dia sedih tp dia ade je time aku sedih? Kenapa aku biarkan dia dalam masalah sedangkan masalah aku dia la orang first yang amik tau, yang risaukan pasal aku.. kenapa time aku sakit dia selalu tanye aku.. dah mkn ubat? Jage kesihatan awk.. tapi time dia sakit aku xtau pun! Dia menangis sebab aku, kecewa disebabkan aku..ya Allah, Kejamnya aku..


Memang aku yg patut dipersalahkan sebab x menghargai orang yg benar2 syg kat aku.. dia tulus..aku? mmg aku syg kt dia tapi kenapa aku xleh nak blas sayang aku kat dia sebagaimana dia bagi kasih sayangnya kat aku..

Aku x minta peluang ke 2 untuk di kasihi olehnya sebab aku xnk air mata dia mengalir lagi disebabkan aku.. anggaplah perkasihan antara kite cuma satu persinggahan sementara dalam berkasih sayang.. aku xdapat nak mmbahagiakan dia seperti mana yg diminta olehnya..
Lepas ni, if pintu hati saya telah ditembusi oleh seorang wanita, saya promise akan jage dia betul2, akan syg dia betul2, akan cinta dia betu2.. hingga ke akhir hayat saya.. saya tau, sebelum saya knl awak, saya bukan seorang lelaki yang baik..tapi bile saya dah kenal awk, awak banyak mengajar say erti ksh sayang yang sebenar.. mungkin antara kite xde jodoh.. u always tell me yang saya ni x matang..haha..i accept it! That true..saya memang xmatang macam awak.. sebab tu saya xboleh sayangkn awak sebagaimana awak sayangkn saya..

the end of conversation, maafkan sy awak...


p/s--smiled its the means word..

5 ulasan:

  1. chenta..hanya dihargai bila ia tlh pergi.. >.<

    BalasPadam
  2. haha...betol tu beb! sngt2 terasa..

    BalasPadam
  3. pgalaman mgajar kita mhargai hidup.. ^.^v

    BalasPadam
  4. mmgla sume org hrgai kehidupan tu..cuma xtau nk aplikasikn je..xgune peluang yg ade sebaik mungkin..

    BalasPadam
  5. wink~~same lor...sorry....x pe r,nmpk skit yg kte nie sehati sejiwa...haha...awk ade utk sy n sy ade utk awk...hehehe

    BalasPadam