6 Januari 2011

tahun baru tahun keramat

adush, tahun baru dh lepas la beb.. ape2 pn, blom terlambat lg nk ucap hepy new year kt korg sume..hepi new year 2011.,yeayyyyyyy!

y aku ckap tahun baru adalah tahun keramat? hebat sngtkah tahun baru..xkot, superman lg powerr..kah! kah!
tahun baru adalah 1 permulaan dlm kehidupan. dgn erti kte lain, tahun yg akan membawa kite ke hadapan & harapan yg dibina agar kte sume lbh berfikiran terbuka+matang n yg paling penting ape lg, umr korang la meningkat. tu pn mau cita ka! adoi..

sebenarnya, tahun barun ni merupakan tarikh keramat bg aku..disebabkn tahun barula aku lahir ke dunia yg penuh dgn penipuan hidup..penipuan hidup?? mmg, bnyk sngt yg akn ditempuhi dn dirasai untk bergelar seorg mnusia. skrg aku dh berusia 22 tahun 7 hari...tahun ni aku suka tarikh new year..01.01.2011..cntik,nk ngorat ase..haha

seperti tahun2 yg lepas, aku suke tgk bunga api bile detik jam 12.00.. tp tahun ni xdpt tgok..waaaaaa~~
bile tgok bunga api, aku dpt rasekan mcm 1 dunia smbut besday aku.. syok sndri! lantak akula nk syok ke ape ke dh besday aku..=) tp kn, bile pikir2 balik rse tkut jgk..klu bleh nk kmbli mse umr 12 tahun..sbb mkin lame mkin tua  beb..xlme lg bnyk tgjwb yg nk dipikul,nk buat tu, buat ni, kje, kawin, awek lagi, keta, mslh duit bla!bla!bla!..pening kn..

mungkin ini satu muhasabah untuk diri kite. walaupn hidup mkin lame mkin complete, mkin bnyk dugaan, kite msti tabah menhgadapinya. so,untuk seketika ini korang tadah la tangn doa kepadaNYA mintak kesyukuran krn msih dipnjgkan usia. Life is simple beb!

azam tahun baru aku rahsia..keh! keh! keh!

ape2 pn, hepi new year, hepi besday untk sy, hepi jd student balik n hepi dgn ape yg korg buat n sma waktu hepi dgnnya..=)
                                            hepi besday bro..may all wish come true..wakakak

dh pg lor..jom ZZZzzzzzZzzZ

Tiada ulasan:

Catat Ulasan